Project Manager Customer Support

Als Project Manager Customer Support ben je vanaf de oplevering van de machine bij de klant, de spreekbuis tussen de klant en het bedrijf.

Je staat de klant te woord.
Je verleent advies bij onderhoud en upgrades.
Je stelt de offertes op voor service en interventies.
Je plant en coördineert service en interventies en volgt de uitvoering hiervan nauwgezet op.
Je rapporteert uitgevoerde activiteiten aan de klant.
Je stemt met de Accounting Afdeling en de klant de facturatie af, en volgt de betaling op.
Je informeert naar en behartigt de klantentevredenheid.
Je verwerkt de informatie uit support, service en interventies.
Je signaleert door de klant gemelde problemen aan de verantwoordelijke afdelingen, zorgt voor een terugkoppeling naar de klant en stelt een oplossing voor.

Daarnaast zorg je voor ondersteuning en verbinding binnen de Customer Service Afdeling.

Je ondersteunt Customer Care bij het opstellen van offertes voor wisselstukken en herstellingen.
Je helpt Customer Care bij input van klantenorders, inclusief controle van de bestelnummers van de bestelopdrachten.
Je staat Customer Care bij voor het opvolgen van het te herstellen materiaal, vanaf de toezending door de klant tot en met de terug-levering naar de klant. Indien noodzakelijk plaats je herstellingsopdrachten bij toeleveranciers.

 

Profiel

Je behaalde een bachelor diploma in electromechanica/mechanica/electronica of gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt reeds een eerste ervaring in een engineering/support functie.
Vlotte mondelinge en schriftelijke communicatie in het Nederlands, Engels en Frans is noodzakelijk voor deze functie.
Je kan goed overweg met het MS Office pakket.
Indien nodig wil je je bijscholen op productkennis, technisch en taalkundig vlak.
Je bent vriendelijk en klantgericht met oog voor detail.
Je bent proactief en restulaatgericht.
Je bent stressbestendig en een geboren luisteraar.
Uitzonderlijk voer je ook on-site interventies uit.

Wij bieden u

Een uitdagende en gevarieerde job binnen hoogtechnologische machinebouw.
Autonomie in de functie en flexibele werktijden.
Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling: zelf richting geven aan uw persoonlijke en professionele doelstellingen.
Dynamische werksfeer in een open bedrijfscultuur binnen een internationaal kader.
Een competitief en aantrekkelijk verloningspakket.

Solliciteer voor
  • (U ontvangt een kopie van dit bericht)