Administratief bediende aankoop

Als administratief bediende aankoop bestaan jouw verantwoordelijkheden onder andere uit;

  • Je verleent administratieve ondersteuning aan het departement procurement (de afdeling staat in voor de aankoop van alle diensten en goederen voor de onderneming)
  • Je neemt actief deel aan de opvolging van de prijsvragen en van de contractuele documenten
  • Je verzekert de orderverwerking en -bevestiging, controleert de verzekeringsattesten en maakt dossiers en klassementen aan
  • Je stelt prijsvergelijkingstabellen van de verschillende offertes op
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor zowel de interne klanten als de leveranciers
  • Je bent in staat om aan een verscheidenheid van dossiers mee te werken
  • Je maakt rapporten op en controleert de coherentie van de resultaten
  • Je werkt samen aan de ontwikkeling van de organisatie binnen het back office team, je werkt werkinstructies uit en helpt procesbeschrijvingen maken
  • ...

 

Profiel

Idealiter ziet onze administratief bediende er als volg uit:

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma, bij voorkeur in een administratieve richting of kan ervaring voorleggen in een gelijkaardige functie
  • Je bent een teamspeler en werkt nauwkeurig en doeltreffend
  • Je bent contactvaardig, discreet, stressbestendig en hebt zin voor organisatie
  • Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket, enige kennis van SAP is een pluspunt
  • Je kan terugvallen op een goede kennis van Nederlands, Frans en een basiskennis van Engels

Wij bieden u

Naast een interessant loonpakket krijg je de kans om te werken bij een interessante opdrachtgever in het hartje van Brussel. Tal van leermogelijkheden zorgen ervoor dat je jezelf kan blijven ontwikkelen in een competitieve en complexe werkwereld.

Solliciteer voor
  • (U ontvangt een kopie van dit bericht)